hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Jó úton haladunk, csak nem elég gyorsan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#6
Élelmiszer Online
2018-09-25

Rossz érzése van, ha az élelmiszer néha a kukában landol? Szeretne pénzt spórolni?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Indul az Élelmiszerbank Együnk Egymásért jótékonysági kampánya.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Mentett élelmiszerből több mint 1 200 000 élelmiszercsomagot juttatott a nélkülözőknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.