hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 117
#1
Élelmiszer Online
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Jó úton haladunk, csak nem elég gyorsan.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-25

Rossz érzése van, ha az élelmiszer néha a kukában landol? Szeretne pénzt spórolni?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Indul az Élelmiszerbank Együnk Egymásért jótékonysági kampánya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.