hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A gyermeknap apropóján hirdetett karitatív pályázatot az Élelmiszerbank.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Elképesztő okokból landol a szemétben rengeteg élelmiszer.

#4
Élelmiszer Online
2018-04-10

Április 30-ig lehet jelentkezni az Ecotrophelia Magyarország élelmiszer hallgatói versenyre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Érdemes megfogadni az Élelmiszer Érték Fórum tanácsait, ha rendezvényt szervezünk. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-12

SavingFood projekt: együttműködő mezőgazdasági szereplőket keresnek.

#8
Élelmiszer Online
2018-03-05

10-ből 7 válaszadó szívesebben költ több pénzt ott, ahol figyelmet fordítanak az élelmiszerpazarlás csökkentésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.