hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online
2017-05-15

Évente 80 millió font kerül így a kukába.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-11

Cél, hogy 2020-ra a Tesco Európa összes áruháza csatlakozzon az élelmiszermentő programhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az OMÉK kiállítói versenghetnek az elismerésért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az EP környezetvédelmi bizottságának jelentése tagállami összefogást sürget a cél elérése érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A civil szervezetek által képviselt jó célokra lehetne fordítani az SZJA 1 százalékát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

Világszerte akadnak éttermek, ahol felárat kell fizetni a tányéron hagyott maradékért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

 A hivatal évek óta végzi a tisztességtelen piaci magatartás felderítését is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

Román István képviselte hazánkat a párizsi Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakkiállításon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

10 ezer élelmiszercsomag elérése a cél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.