hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 357
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-17

Leadta nyilvántartásba vételi kérelmét a Magosz a kamarai választásokra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Az adatrögzítő egységek határidő előtti beüzemelése irreális elvárás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A német kancellár látja, hogy a Trump-kabinetben is meg van a hajlandóság a diskurzus továbbvitelére.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-05

Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A bérhelyzet átgondolására kívánják rávenni a céget a megmozdulással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.