hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 364
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A 2017. szeptember 8-i határidőig két szervezet nyújtott be küldöttjelölt-listát a novemberi választásokra.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-08

A választások mindenhol ugyanazon a napon, 2017. november 3-án zajlanak.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-04

A Tescónál működő munkavállalói érdekképviseletek a dátumot egyelőre nem közlik; a tárgyalások folytatódnak.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-28

Hozzájárulhatnak a hatékony tájékoztatásához, élelmiszerlánc-biztonsági kockázatok csökkentéséhez.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ez lehetőség, hogy az ágazatot érintő kérdésekről tárgyalásokat folytassanak a munkaadói és a munkavállalói érdekképviseletek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.