hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 377
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

A HDSZ a munkavállalók bérének 12 százalékos emelésével már elégedett lenne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A szakmai szervezetek teljesen kibuktak az Európai Bizottság engedékenysége miatt.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A vállalat és a szakszervezetek október 13-án veszik fel ismét az érdekegyeztetés fonalát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.