hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 372
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-27

Lázár János arra kérte a kamara 370 ezer választásra jogosult tagját, hogy vegyenek részt a tisztújításon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A vállalat és a szakszervezetek október 13-án veszik fel ismét az érdekegyeztetés fonalát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A diskurzus végkimenetelét befolyásolhatja a cég országos szintű munkavállalói létszámfelmérése is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az akció célja a boltok működésének optimalizálása.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-25

A tárgyalások az eredeti megállapodás szerint október 2-án, hétfőn folytatódnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A 2017. szeptember 8-i határidőig két szervezet nyújtott be küldöttjelölt-listát a novemberi választásokra.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-08

A választások mindenhol ugyanazon a napon, 2017. november 3-án zajlanak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.