hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 386
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

A cél, hogy a termesztett és a gyűjtött gyógynövények arányát megfordítsák.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Tömeges megalapozatlan bírságoktól tartanak a közúti fuvarozók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

Több tízezer magyarországi gluténérzékeny életét teszi könnyebbé a LÉOE és a SPAR kezdeményezése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az egyik legfontosabb új célkitűzés, hogy erősítsék a Szövetség nemzetközi szerepét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

A HDSZ a munkavállalók bérének 12 százalékos emelésével már elégedett lenne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.