hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

A zárókonferencián egy francia és egy vietnami nyomon követési gyakorlatot is bemutattak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Így tiltakoznak a nyugat-európai versenykorlátozó intézkedésekkel szemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

Az Európai Bizottság ősszel alakítja ki a 2020 utáni új KAP-ot szabályozó alapelveket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Az évi haltermés 40-45 százaléka decemberben kerül értékesítésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Az elmúlt két és fél évben a vállalat megduplázta magyar beszállítóinak számát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2016-12-09
#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-24

Javasolják a túlduzzasztott állami bürokrácia egyszerűsítését is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14
#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-03

Lassan minden visszaáll az időszakot megelőző kerékvágányba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.