hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Így tiltakoznak a nyugat-európai versenykorlátozó intézkedésekkel szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

Az Európai Bizottság ősszel alakítja ki a 2020 utáni új KAP-ot szabályozó alapelveket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Az évi haltermés 40-45 százaléka decemberben kerül értékesítésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Az elmúlt két és fél évben a vállalat megduplázta magyar beszállítóinak számát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2016-12-09
#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-24

Javasolják a túlduzzasztott állami bürokrácia egyszerűsítését is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14
#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-03

Lassan minden visszaáll az időszakot megelőző kerékvágányba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-29

.  

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2016-05-26
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.