hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3516
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Három kategóriában is elismerésben részesültek az üzletlánc sajátmárkás termékei.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Januártól 4 fontos ponton is egyszerűbb lesz az adózók élete.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Geert Swaanenburg fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Egy brit szupermarketlánc üzleteiben árulják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.