hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3571
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2018-12-18

Az Élelmiszer szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-18

A csomagolópapírok legfeljebb egy alkalommal újrahasznosíthatók, mielőtt a kukában végzik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4 százalékos volt a bővülés.

#6
Élelmiszer Online
2018-12-17

70 éves sikertörténet az IFFA, ahol a kerek évfordulón 50 ország ezernél több kiállítója ad képet a fejlődés irányairól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

Az ország gyakorlatilag száműzi az uniós baromfitermékeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

2019. január 1-től bruttó 300 000 forint fölé kúszik az értéke.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.