hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3609
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

De nem is cikóriából.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Az egészségkárosodásban szenvedők valamint a tudatosan táplálkozók a célcsoport.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Hűvösre téve.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Jégvarázs.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Kínát is meghódíthatják a HYD Kft. csökkentett deutériumtartalmú ivóvizei.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Nagypéter Sándor lett a szervezet új elnöke.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.