hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1158
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Így termelhető bab, borsó, lencse a fenntarthatóság alapelveinek figyelembe vételével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A Sotiva Seed Kft. saját erőből finanszírozta a beruházást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A baromfitenyésztés a legjobban teljesítő hazai állattenyésztési ágazat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.