hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1079
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A gazdálkodók szerint az áfacsökkentés sokat javíthatna az ágazat helyzetén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

5500 alkalmazott kap több fizetést márciustól.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Éves szinten Magyarország 2017. január és október között 28 százalékkal több friss tojást vásárolt külföldről.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-29

Az evés egyfajta boldogságforrás is. Sőt, azt az ételt, amelyet egy általunk szeretett személy készít, finomabbnak, ízletesebbnek érezzük. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.