hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1122
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Biztonságos magyar tojást vásároljanak a fogyasztók - hívja fel a figyelmet a Tojásszövetség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Egy 24 emberen végzett kanadai vizsgálat legalábbis határozottan erre a megállapításra jutott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-07

Egészséges étkezés, anélkül, hogy órákat töltenénk a konyhában – erre ad gyakorlati megoldást a GLOBUS.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A táplálkozási ajánlások szerint naponta fél liter tejet, sajtból 6-7 dkg-ot kellene fogyasztanunk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A gabonafélék vetésterülete nőtt, a zöldségféléké csökkent.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-01

Román Józsefné, Irma néni lett Magyarország legkedvesebb konyhás nénije az OGYÉI-pályázaton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.