hirdetés
2018. december. 16., vasárnap - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1190
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Egyedi design-ja miatt máris csak „kis rózsaszínnek” becézik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-23

Élményfőzés Wossala Rozinával a Bonduelle Te mit főznél ki belőle? című kampányban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Világméretű szolidaritási megmozdulásban vett részt az Auchan Retail Magyarország 900 dolgozója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

Országos kutatásban vizsgálták a magyar fogyasztók reggelizési szokásait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.