hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

A kilencvenes mezőnyből a Vezúv nevű kreáció lett az idei Év fagylaltja. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-28

Nyáron akár fagyizhatnak is a tejcukorra érzékenyek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-03

A Tutti Sós-diós karamell fagylaltja kategóriagyőztes lett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-23

„Nyakunkon” az első budapesti Fagylaltkiállítás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-13

Augusztus 20-án mutatkozik be. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> életmód
2014-06-03

A mézes-diós hecsedli lett az Év fagylaltja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-18

Tavaly már a 16 milliót is meghaladta a bevásárlóközpont látogatószáma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-06-05

A székesfehérvári cukrászmester, Damniczki Balázs alkotta meg a nyertes hideg ízkölteményt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.