hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 276
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Cél, hogy a jelenleg 6 kg fejenkénti éves halfogyasztás 2023-ra legalább 20%-kal növekedjen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete külön rendezvénnyel ünnepelte meg a jubileumot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Az ország fővárosába látogatott a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Kiterjesztése még szorosabbá fűzi a kül- és belföldi magyar termelők közötti kapcsolatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-28

Limitált kiadású whiskey-vel ünnepli legendás bárját a Jack Daniel’s.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A flowról mindenki hallott már, nagyjából azt is tudja mindenki, hogy mi az, de azért az mégis csak más.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.