hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 294
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Megújuló vállalati arculat - bemutatkozott a Borsodi Szitu platform.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

A tervek szerint a következő 5-10 évben itt körülbelül 300 fiatal szerezhet majd középfokú végzettséget.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A kínálatban eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.