hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 285
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

#2
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

Megnyílt a Raben új, modern központja a Prága melletti Nupaky-ban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Az 50 éves évfordulóra a márka országos promóciót hirdetett. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Az USA-ban nagyon mennek a whiskys hordóban érlelt sörök.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A márka 30. születésnapjával kapcsolatos tenderen három ügynökség vett részt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

12 fehér- és 12 vörösbor versenyzett a kegyeikért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.