hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

2018 végéig már 24 áruházban lehet majd igénybe venni az automata pénztárakat.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-08

Június 14-én nyitja kapuit a 2 000 embernek munkát adó, 17 milliárd forintos beruházás eredménye.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Csaknem 1,3 milliárd forintba került a beruházás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-09-29

Számos áruházában saját vonalkód-leolvasót kapnak a vevők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

A beruházások folytatódnak, a vállalat közel 23 milliárd forintot költ majd.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-30

Gyakorlatilag csak sajátmárkás termék kapható a cég kulináris részlegében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-11-18

Gyors, kényelmes, követhető.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-23

A drogérialánc 245 millió eurós forgalmat produkált.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-10-13

Android, iOS és Windows platformokon is elérhető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-04-08

A Laurel jól szerepelt az áruházláncoknál és a trafikoknál is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.