hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3185
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

3000 automatizált kiskereskedelmi üzletet nyithat az elkövetkező években.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A cégcsoport legújabb kereskedelmi projektje a budai oldal legnagyobb bevásárlóközpontja lesz.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptembertől boltokban a gesztenyés Pöttyös.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új magyar kaja-őrület indult világhódító útjára! (x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.