hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 267
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A vállalat nyerte el idén a MET Innováció és Tehetség Díját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Magyarország nem biztos, hogy el fogja érni az 50%-os újrahasznosítási arányt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az NHKV innovatív megoldását elsőként Kaposváron tesztelik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A cél az újra-hasznosított hulladék arányának növelése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

PET palackból készült kenuk takarították a Tisza a vizét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Szűcs Judit a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.