hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 280
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy új projekt jelentősen mérsékelheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-22

A Schoeller Allibert műanyag tároló dobozokra épülő logisztikai megoldásai messze túlmutatnak a széles termékkör értékesítésén.(X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-18

A csomagolópapírok legfeljebb egy alkalommal újrahasznosíthatók, mielőtt a kukában végzik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.