hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 269
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-26

Többnapos környezetvédelmi programot indít a bevásárlóközpont.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A vállalat nyerte el idén a MET Innováció és Tehetség Díját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Magyarország nem biztos, hogy el fogja érni az 50%-os újrahasznosítási arányt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az NHKV innovatív megoldását elsőként Kaposváron tesztelik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A cél az újra-hasznosított hulladék arányának növelése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

PET palackból készült kenuk takarították a Tisza a vizét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.