hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-11

Ezekből a könyvekből fa fog kinőni, ha elültetik őket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-04-04

Alkotóanyaguk egészen a „gyökerekig” visszakövethető.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-01-06

A cég közzétette 2014-es fenntarthatósági jelentését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-03

A Construma építőipari szakkiállításon felhúzott modellen minden épületenergetikailag fontos elem megfelel a jövő követelményeinek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-30

A Prinzhorn Csoport magyarországi vállalatai nyerték el az Ökoindustria Nagydíjat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Greennováció
2013-08-29

A Petcore szerint 2012-ben több mint 60 milliárd PET palack került újrahasznosításra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-01-19

Az italos kartondobozok szelektív gyűjtésével több mint 3000 fát mentettünk meg tavaly a kivágástól.

#8
Élelmiszer Online
2009-11-25
A hatékony és fenntartható termékek megérdemelnek egy érmet. Az Indesit Company nyerte el a 2009-es Fenntartható Fejlődés – „Made in Italy” a Zöld Gazdaságért elnevezésű díjat az energiahatékonyság kategóriában.
#9
Élelmiszer Online
2009-05-25
A palackok 30 százalékban növényi származású alapanyagokból készülnek és újrahasznosíthatók.
#10
Élelmiszer Online
2008-03-17
A CSAOSZ 25. alkalommal hirdeti meg 2008-ban a HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Versenyt. Az idén is kiírt megmérettetés a termékek versenyképességének növelését, valamint a magyar csomagolóipar fejlesztését célozza.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.