hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 885
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Európa legolcsóbbjai közé került a magyar alkohol, cigaretta és ruha.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az egyik konkrétan a FIFA 18 videojátékon belül játszódik. A másik három humoros, furcsa, illetve motivációs.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A vizsga- és fesztiválszezon országos szinten is erősen serkenti a kategória értékesítését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Maholnap hűtőtáska alkalmazása nélkül férhetünk bármikor hidegen hozzá a magunkkal hurcolt üdítőkhöz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.