hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 825
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Wossala Rozina énekel, Hajas László szakácskodik, Bártfalvi Sándor hajat vág. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A Coca-Cola pályázatot hirdetett számára idáig ismeretlen egészséges édesítőanyagok felkutatására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-21

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-14

Az irtózatos kánikula a termelőket megviselte, a szőlőtermésnek azonban nem ártott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Néhány százalékos növekedést prognosztizál a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.