hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 811
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-10

Tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitnak meg a régióban és Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Más okból isszák.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-03

Leginkább az édesipari termékek esetében számoltak be jelentős eltérésekről.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#6
Élelmiszer Online
2017-06-28

A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban, és júniusban jelenik meg a piacon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A hidratáció könnyebb a különböző jellegű innivalók váltogatásával.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-26

A legjobb mixerek által kifejlesztett termék palackjaiban közel 20 millió szénsavbuborék található.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-23

Az új trendek határozzák meg a jövőt. 

#10
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.