hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 855
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Felülmúlta teljesítményében az elemzői várakozásokat az üdítőgyártó vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Már tavaly tavasz óta tudni lehetett a szakításról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Kínálatában idővel a palackozott vizek, a rostos gyümölcslevek és a teák kaphatják a legfontosabb szerepet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-29

A Coca-Cola Európába és Magyarországra hozza izgalmas, váratlan jegestea-különlegességét. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A XIXO jeges teák, soft drinkek, ízesített vizek nem tartoznak a NETA törvény hatálya alá.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A dunaharaszti létesítmény a másfélszeresére duzzadt.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Egy amerikai cég az USA-ban immár legálisan hozta forgalomba „fűvel” gazdagított folyékony termékét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.