hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 501
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

A gumók zúzása és centrifugálása során keletkező lében levő fehérje leválasztását könnyebíti meg a fejlesztés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Közel tíz év után cserélik le a McCann Ericksont.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-25

A magyar fogyasztók többségében bizalmatlanságot kelt az adalékanyagok hivatalos neve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.