hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 467
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-21

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Néhány százalékos növekedést prognosztizál a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Nem úgy a nőket.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-03

Leginkább az édesipari termékek esetében számoltak be jelentős eltérésekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.