hirdetés
2017. december. 17., vasárnap - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 475
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A cég 14 év után új médiaügynökséget választott.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Üdítők online kommunikációjától a projektmenedzsmentig számos feladatot el kell majd látnia a társaságnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az #énjövőm program a Coca-Cola Hellenic csoport külföldi kezdeményezésének hazai változata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

A megvalósításához 500 millió forint európai uniós támogatást nyert el az üdítőgyártó.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.