hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 462
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Néhány százalékos növekedést prognosztizál a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Nem úgy a nőket.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-03

Leginkább az édesipari termékek esetében számoltak be jelentős eltérésekről.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A hidratáció könnyebb a különböző jellegű innivalók váltogatásával.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-14

Egyre több ízesített alkoholmentes és különleges sört gurít le a magyar.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A miniszter szerint a magyar és a cseh agrártárca is elkötelezett a vásárlók és a gazdálkodók érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.