hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Az emberek készen állnak az együttműködésre a robotokkal egy kutatás szerint.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

Gyorsaságot, megbecsültséget és személyre szabottságot várnak el.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#9
Élelmiszer Online
2017-07-20

Már a könyvvizsgálók is digitálisak: jönnek az új innovatív megoldások a cégek számára a KPMG-től és a Microsoft-tól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-06

A Magyar Telekomnál folytatja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.