hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2687
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg az üzletet az amerikai cég.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-18

Összefogtak a Bátor táborért az élelmiszer- és vendéglátóipari ágazatok szereplői.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#4
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A brit kiskereskedők megkezdték a készletek felhalmozását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.