hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2236
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A növekedés szinte egész évben, hónapról hónapra tapasztalható volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy online kutatás szerint a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot a legkedveltebb a körükben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Több mint 66 millió forint adomány gyűlt össze a szeretet.éhség nevű program keretében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Dániában például átlagosan 20 százalékos a növekedés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Megnyugtató eredménnyel zárult a Szupermenta év végi terméktesztje.

#9
Élelmiszer Online
2018-12-21

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.