hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 198
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Az ünnep előtti kéthetes mustra során számos szabálytalanságot találtak a szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-09

A mezőgazdasági őstermelőknek is elkészíti az idén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az szja-bevallás tervezetét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-31

Magyar kezdeményezésre az Európai Parlament szakbizottságai megvitatják a méhészeti ágazat dilemmáit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Jövőre már a NAV fogja elkészíteni a személyijövedelemadó-bevallásukat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Végrehajtását kizárólag elektronikus úton teheti meg az értesített gazdálkodó.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A résztvevők a gyakorlati napokon szakemberektől szerezhetnek ismereteket a gyártás folyamatáról.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-28

Már csak néhány napig kérvényezhető a választási jogosultság módosítása.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-28

Tájékoztató az át nem vett őstermelői igazolványok megsemmisítéséről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.