hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 209
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

71 esetben indított hatósági eljárást a zöldség- és gyümölcskereskedőkkel szemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Az akció számos új ellenőrzési szemponttal bővül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

Az eddigi 11 helyett 7 tagdíjsáv lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Május 9-ig országosan több mint 128 ezer kérelmet nyújtottak be a termelők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Fontos, hogy a piaci árusok mindenekelőtt áttekintsék az értékesítésre vonatkozó előírásokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A mezőgazdasági őstermelők számára a határidő május 22.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Hibát jelző üzenetet kaphatnak az őstermelők az adóhatóságtól.

#10
Élelmiszer Online
2018-03-06

Fordított utat járt be a sikertörténet: a pálinka hamarabb kapott védelmet, mint az alapjául szolgáló gyümölcs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.