hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-04

Piacokon razziázott a hatóság: buktak a kamu őstermelők.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A meleg idő előnyére vált a gyümölcsnek.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#6
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-14

A NÉBIH az amerikai lepkekabóca idei jelentős elszaporodása miatt kémiai védekezést sürget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program több mint 800 millió forinttal támogatja a projektet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.