hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 125
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A növényi termékek ára 1,6 százalékkal csökkent, az állati termékek ára 11 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-04

Piacokon razziázott a hatóság: buktak a kamu őstermelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A meleg idő előnyére vált a gyümölcsnek.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#8
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-14

A NÉBIH az amerikai lepkekabóca idei jelentős elszaporodása miatt kémiai védekezést sürget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program több mint 800 millió forinttal támogatja a projektet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.