hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 134
#1
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Csak a barackfák estek a forróság és a jégverés áldozatául.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

A receptúra és a kiszerelés is drasztikus változásokon esett keresztül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A termény szemlátomást rendkívül rezisztens a kártevő rovarokkal szemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Eredetvédelmi fórumot tartottak Székesfehérváron

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-26

Még 3 napig tölthető online a gyümölcsösültetvény-összeírás kérdőíve.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#9
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A növényi termékek ára 1,6 százalékkal csökkent, az állati termékek ára 11 százalékkal emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.