hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 288
#1
Élelmiszer Online
2019-01-18

Magyarország 12 kiállítóval, 600 négyzetméteren várja a látogatókat.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-18

Aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

Közel 34 milliárd forint jut infrastrukturális-, eszköz- és humánerőforrás-hiány feloldására.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A támadók általában alacsony összegeket próbálnak kicsikarni az ügyfelekből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Idén a sütő- és cukrászipari tevékenységet folytató vállalkozások körében fog célvizsgálatokat tartani.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A három hetes kihívás ideje alatt 10 oktatóvideó lesz elérhető a vállalat honlapján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Új fejlesztés az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.