hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 395
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Az európai gazdák érdekképviseleti szervezete agrárellenesnek találja az állatvédők kezdeményezését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

A Gyermelyi az ABB technológiája segítségével a kelet-közép-európai régió meghatározó tésztagyártójává vált.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy új projekt jelentősen mérsékelheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.