hirdetés
2017. február. 26., vasárnap - Edina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Testvérlapunk, a Kreatív másodszor rendezte meg a DMBP-t. 75 döntős munka volt.

#3
Élelmiszer Online
2016-09-02

Idén először online is. Egy hónapjuk van nevezni!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-22

Hát a száz százalék magyar árpa.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-13

Hatalmas mezekre írták az üzenetet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-20

A hekkevés, a nyári zokni és a szigszalag is előkerül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-04-19

Új imázskampányában a sörmárka például arra is rámutat, hogy szinte mindenhez eszünk kenyeret.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-09

A Femcafe.hu a nőnapon indítja el a példaértékű nőket bemutató sorozatát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-23

A PR-Toplista legsikeresebb hirdetője: Heineken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.