hirdetés
2017. december. 17., vasárnap - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

A gyártó szerint a sör a magyarok hagyománykedvelő és újító szellemét elegyíti magában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Testvérlapunk, a Kreatív másodszor rendezte meg a DMBP-t. 75 döntős munka volt.

#5
Élelmiszer Online
2016-09-02

Idén először online is. Egy hónapjuk van nevezni!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-22

Hát a száz százalék magyar árpa.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-13

Hatalmas mezekre írták az üzenetet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-20

A hekkevés, a nyári zokni és a szigszalag is előkerül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-04-19

Új imázskampányában a sörmárka például arra is rámutat, hogy szinte mindenhez eszünk kenyeret.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.