hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 252
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Hatékonyságnövelő közvetlen fogyasztói elérések az almakampányban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

Égető szükség van a generációváltásra és a technológiai megújulásokra a mezőgazdaságban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.