hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 237
#1
Élelmiszer Online
2018-08-15

A Sziget Fesztiválon hét napon keresztül, napi 1000 adag halas kóstolófalat várta a látogatókat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Táborozó gyerekeknek osztottak gyümölcsöt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Az AMC kampánya értelemszerűen a 40-edszer megrendezett Halasnapokat is érinteni fogja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az akció célja a Magyarországon kapható fajták kiváló minőségének tudatosítása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Tej újratöltve! Road Show indította az Agrármarketing Centrum edukációs kampányát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A magyar cégeket elsősorban a kompetencia hiánya hátráltatja.

#10
Élelmiszer Online
2018-04-10

Április 30-ig lehet jelentkezni az Ecotrophelia Magyarország élelmiszer hallgatói versenyre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.