hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 171
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A Nébih azonnali hatállyal forgalmi korlátozást rendelt el az érintett telepen tartott állatokra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A betegség a magyar határtól nagyjából 8 km-re jelent meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Újabb Bihar megyei településeken mutatta ki a  kórokozót a romániai illetékes hatóság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az egyeztetés alapját az október 2-án Tarcal település közelében megállapított vaddisznó eset adta.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-15

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

A szakemberek Pásztó-Mátrakeresztes külterületén talált vaddisznótetemekben azonosították a fertőzést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Félmilliárd forint jut az afrikai sertéspestis miatti kártalanításra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az állategészségügyi szakemberek haladéktalanul megkezdték a szükséges intézkedések végrehajtását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.