hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 139
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A rendelkezés, az ország egész területén végrehajtandó intézkedéseket nevesíti és szabályozza.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A vírust ezúttal házi sertésekben azonosították a román állategészségügyi és élelmiszerbiztonsági hatóságok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ezúttal a román-ukrán-magyar hármashatár közelében mutatták ki a vírust egy vaddisznótetemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Hazánkat dr. Bognár Lajos, országos főállatorvos képviselte az egyeztetésen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A FAO egyik új módszerével meghatározható a vaddisznók területi előfordulása és eloszlása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A vírus megállapítását követően az országos főállatorvos minden szükséges intézkedést elrendelt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

Az állam illetékes hatósága május 7-én vezette be a korlátozást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Azt próbálta kideríteni, hogy a cégek milyen módon tervezik az áttérést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Az országot nem rettenti el a hazánkban április 21-én vaddisznókban megállapított afrikai sertéspestis.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.