hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Temes és Arad megyében is kimutatták a kórt a szakemberek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

Az EU és az USA közötti szabadkereskedelmi egyezmény a mezőgazdasági termékeket nem fogja érinteni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Vizsgázni a tananyag elolvasását követően 2019. január 14. és december 13. között lehet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

A Nébih egy kilőtt és egy elhullottan talált állatból származó mintában állapította meg a vírust.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.