hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Magyarországon több mint 128 millió darab baromfit vágtak le az első félévben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A pékek a fehér- és a félbarna kenyeret, illetve a vizes zsemlét is veszteséggel adják át a kiskereskedőknek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A kvóták kivezetésének hatásait, a várható következményeit és az ebből eredő lehetőségeket elemezte az AKI.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Összegzésében a 2017-es hazai és külföldi trendeket egyaránt górcső alá vette az AKI.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az AKI önként kitölthető kérdőívek segítségével próbál fogalmat alkotni a jelenlegi helyzetről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Kiadta éves jelentését az élelmiszeripar kapacitáskihasználtságáról az AKI.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.