hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 298
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Tej újratöltve! Road Show indította az Agrármarketing Centrum edukációs kampányát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Az országba kiutazva a Food and Hotel Asia kiállításon folytatott tárgyalást az FM helyettes államtitkára.

#3
Élelmiszer Online
2018-04-10

Április 30-ig lehet jelentkezni az Ecotrophelia Magyarország élelmiszer hallgatói versenyre.

#4
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A piac konyhája című konferencián.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-06

Konfitált tarjatekercs, kolozsvári káposzta és párolt almás sertéstarja a döntős ételek között. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-06

Nem csupán kóstoltak, költöttek is a látogatók a Magyar Ízek Tavaszi Vásárán.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-02

A borok és párlatok nemzetközi szakvásárán idén több mint 6700 kiállító vesz részt. 

#9
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.