hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 328
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#5
Élelmiszer Online
2019-01-18

Magyarország 12 kiállítóval, 600 négyzetméteren várja a látogatókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A baromfihúsfogyasztást ösztönöznék a marketingakcióval.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Hatékonyságnövelő közvetlen fogyasztói elérések az almakampányban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.