hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

50 új munkahely létrehozásával nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki Magyarországon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Az ALDI elkötelezett a működéséből származó károsanyag-kibocsátások csökkentése mellett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A piacra lépés koordinációját és a cég itáliai leányvállalatának támogatását az ausztriai HOFER KG végzi.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Összesen 2000 lakást terveznek kialakítani Berlinben.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Persze a megszabott határidőn belül a boltok bármikor abbahagyhatják a kereskedést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.