hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-15

 ALDI Utazás márkanév alatt Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-07

Óriási visszhangot keltett Angliában a hír, hogy jövő év elején elindítja online utazási portálját az Aldi diszkont élelmiszerbolt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-18

Továbbra sem szűntek meg a plázákban a Match-üzletek, leginkább a túlzottan magas bérleti díjak miatt: a működtetőknek magasan kellene tartaniuk az árszínvonalat, ami ma inkább elriasztaná a vásárlókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Aldi
2013-01-18

Az Aldi osztrák boltjaiban már zöld áramot is lehet venni, ráadásul jövő év végéig garantált áron.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-25

Magyarországon indította első kóstoltatással egybekötött termékpromócióját az ALDI. A HAB Advert és a Wonderduck Agency által közösen kivitelezett őszi kampányban 56 üzlet vett részt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2009-03-20
A gazdasági válság kirobbanásáig úgy tűnt, 2008-ban egész jó évet zár a magyar reklámpiac. A hirdetők az első kilenc hónapban listaáron számolva 10 százalékkal többet költöttek a médiában, mint egy évvel korábban. A negyedik negyedévben azonban a növekedés üteme a felére – sőt decemberben egészen nullára – csökkent, ám a teljes évet tekintve még így is 8,6 százalékos bővülést, összesen mintegy 599 milliárd forintos listaáras reklámköltést mért a TNS Media Intelligence. A cikk az Élelmiszer szaklap márciusi számában jelent meg.
#7
Élelmiszer XV. évf. 7-8. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Aldi
2007-08-08
A Lidl lépésről lépésre bővíti az egyelőre még csak tesztfázisban lévő új értékesítési csatornáját, az internetet. A Lidl-Aktionen.de honlapcím alatt egy témaspecifikus non-food szortimentet kínál, jelenleg egy kenushopban hét különböző hajót és kiegészítőket, összesen 17 árucikket.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.