hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 85
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az Amazonnal, a Teslával és a Paccarral is tárgyalt a cég stratégiai innovációs együttműködésről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Alexa most már azt is tudja, hogy milyen bor illik a vacsoránkhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az első relatíve sikeresnek bizonyult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Nyugaton a fogyasztók érdeklődésének homlokterében egyre inkább a kikapcsolódás, a rekreáció és a szórakozás áll. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Nem csoda, hogy a Microsoft szeme előtt is valamilyen hasonló koncepció lebeg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.