hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-29

Szabadon akarnak mozogni két világ között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Komoly vetélytársak szövetkeznek az Amazon ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Hogy pontosak legyünk, az óriáscég már alapból nem is telepített pénztárakat az üzletbe.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Meglehetősen jó évet tudhat maga mögött a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi óriása, az Amazon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.