hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 68
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Anuga: Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője az Amazon megjelenésének hatásairól beszélt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Az Amazon vásárlói ajánlatának algoritmusai olykor automatikusan a bombagyártás felé terelik az ügyfeleket.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-17

13,7 milliárd dollárért felvásároja a Whole Foods felsőkategóriás élelmiszereket árusító üzletláncot.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.