hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 64
#1
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-17

13,7 milliárd dollárért felvásároja a Whole Foods felsőkategóriás élelmiszereket árusító üzletláncot.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Alacsony árszintjeivel az Aldi szemlátomást állva hagyja a versenytársait

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A babák etetése mostantól szinte gyerekjáték lesz.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.