hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy Caper Labs nevű startup modellje már munkába lépett és kedvező eredményeket produkál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-12

Hamarosan Londonban is megnyitja az első pénztáros nélküli boltját az Amazon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-11-06

Van, amit ki kell próbálni vásárlás előtt. Ezt az amerikai kereskedelmi óriás is belátta és lépett is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.