hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

November 1-jével a holland városvezetés megtiltotta a sörbiciklik közlekedését.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A cég a belföldi és az exportpiacok bővítésére is komoly energiát fordít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Az Igazi Csíki Sör gyártásának betiltását elrendelő bírói ítélet csapta ki egyeseknél a biztosítékot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

Elmúlt években nagyságrendekkel nőtt a Hollandiába irányuló magyar bor kivitele.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-05

A Heineken már az 1960-as években újrahasznosítható palackon dolgozott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-09-05

A támogatást egy botrány miatt függesztette fel ideiglenesen a nemzetközi vállalat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-04

Pénteken a marionettszínházak világát idéző sörház nyílt a Marriott Hotelben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-28

A maximális minősítést érdemelte ki anyacégének íztesztjén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-17

Budai: a magyar érdekeket is szem előtt tartják!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.