hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Bezárultak a a 2017-es Anuga kapui. A vásáron 107 ország 7400 kiállítója vett részt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-10

Az együttműködési fórum tagjai a teljes élelmiszerlánc-biztonság területén fejtik ki tevékenységüket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Anuga: Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője az Amazon megjelenésének hatásairól beszélt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A tőkeerős magyar cégek önálló standdal fognak megjelenni az élelmiszeripar egyik vezető európai eseményén.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-02

Ágazatra szabott ERP megoldásunkat modernizáltuk az élelmiszeriparra és az italgyártásra.(x)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Globális szinten várhatóan mintegy 160 ezer üzletember vált majd belépőjegyet az eseményre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A cég a belföldi és az exportpiacok bővítésére is komoly energiát fordít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.