hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-27

Az Auchan áruházlánc több mint 2000, a tanévkezdéshez köthető termékkel készül szeptemberre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-09

Kampány célja, hogy megismertessék a fogyasztókkal ezt a könnyen emészthető, ízletes fehér húst.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-05

Országszerte kerekesszékes és ikerüléses bevásárlókocsikat, és bolti mopedeket üzemeltetnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

A nyertes alkotás egy időre az üzletlánc cukrászati választékába is bekerül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-28

Az Auchan Csoport nemzetközi képzési programot indít

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-04-08

A Laurel jól szerepelt az áruházláncoknál és a trafikoknál is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-04-18

Talán soha nem volt időszerűbb, hogy a retail szektor résztvevői összegyűljenek és tapasztalatot cseréljenek. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.