hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 825
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-14

A szennyezett tojások mennyisége önmagában nagy, de az európai termeléshez képest kis volumenű.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-11

Robban a tojásbotrány - nem várt hírek érkeztek Nyugat-Európából.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A hazai piacot felélénkítheti az importáru iránti bizalmatlanság.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

A cseh agrárminiszter szerint az EU már elismeri az élelmiszerek kettős minőségét.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Az új kötelezettségek a régiós cégek költségeit növelik, amelyek kiszorulhatnak a piacról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.