hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 900
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Az átlagosan 30 ezer tonnás termésnek kevesebb mint a harmadát takaríthatják be idén a termelők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eladótér már nem csupán bolti forgalmat generáló képessége miatt fontos, hanem az online felület promóciós eszközeként is. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Mindenképpen javítani kell az ágazat versenyképességén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Hangsúlyosabb szerepvállalásra készülnek. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Idén várhatóan rendkívül alacsony árak fogják meghatározni a növény kereskedelmét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.