hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 848
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A reklámok elbírálásához komoly tanulmányok, az egyes területek jobb megismerése szükséges.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégcsoport évente mintegy 5000 tonna gombát forgalmaz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

Az első hét havi 84 százalékos bővülést főleg a madárinfluenzával magyarázzák a szakértők. /JAVÍTOTT!/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Éppen ezért vádat emeltek a működtetői ellen.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Az elsősorban testépítőknek szánt terméket a neten több ízesítésben is meg lehet vásárolni.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-25

Mintegy 25 ezer féle terméket lehet előállítani belőle, a gyógyszeripar is felhasználja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Lengyelországból az első hat hónapban 133 százalékkal bővült a beérkezett mennyiség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.