hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 871
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Szerencsétlen esetben túlnyomás következtében az ital palackja akár szét is robbanhat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Immár a közvetlen Budapest – New York repülőjáratra szervezett amerikai városlátogatás is szerepel benne.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hasonló kérdések vetődnek fel a V4+ országok versenyhivatalaiban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A lassú, de folyamatos visszaesés egészen 2030-ig eltarthat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

A SPAR Magyarország 2025-től nem forgalmaz ketreces tartásból származó tojásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Klórtartalmú tisztítószer maradványait mutatták ki benne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.