hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 127
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Az európai gazdák érdekképviseleti szervezete agrárellenesnek találja az állatvédők kezdeményezését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A baromfihúsfogyasztást ösztönöznék a marketingakcióval.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

Az ország gyakorlatilag száműzi az uniós baromfitermékeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A BTT szerint nem fair, hogy az üzletláncok bojkottálják a feljavított ketreces tartásból származó tojásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Várhatóan drágul a közeljövőben a baromfihús a hazai kereskedelemben. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A Mikosszéplakra tervezett létesítmény megépítése sokak szerint több szempontból is problémás lehet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-09

Az idén ötödik alkalommal rendezi meg a Baromfi Termék Tanács (BTT) a Baromfi Világnapot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.