hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

Az internetes csalók is igyekeznek kihasználni a fekete péntekhez hasonló időszakos kampányokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Hogyan lehet stresszmentesen vásárolni a Black Friday idején?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

A GVG gyanúja szerint valótlan árkedvezményeket ígérhetett az Alza.hu „Black Friday” akciója.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A magyar internetes kiskereskedelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.