hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-04

Csavaros, egyben kedves vége lett a februárban kiírt pályázatnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Nem az elkészített borok minőségét honorálja a kitüntetés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Egységes sztenderdek alapján szakértők bírálják el az előválogatáson átesett több mint 200 bort.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-21

Egy káli-medencei borász palackjaihoz, 200 ezer forint jár a pályázat nyertesének.

#6
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-19

Névpályázat a kékfrankos fajta népszerűsítésére

#7
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-12

A szervezet idén harmadik alkalommal ítélte oda a Par Excellence elismerést.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2015-11-28

A Magyar Vöröskereszt így mondott köszönetet a régió borászatainak nyári véradókampánya támogatásáért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-04

Távol-keleti libakülönlegességek lesznek a vigalom díszvendégei.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-30

Szaklapunk 2015. október 29-én a Benczúr Hotelben rendezte meg idei utolsó konferenciáját, az Élelmiszer Akadémiát. A nagy sikerű, teltházas rendezvény az innovációk szerepét igyekezett körbejárni, különös tekintettel annak a piaci sikerre való hatására, lehetőségeire, illetve a fogyasztók újdonságokra történő reagálására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.