hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Várhatóan 0,5 százalékkal lassítja majd a magyar GDP növekedését a britek távozása az EU-ból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

A kilépés után is szükség lesz az uniós munkaerőre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Fazekas: Magyarország ragaszkodik az uniós agrártámogatások fenntartásához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Ötszörösére is nőhet a vámáru-nyilatkozatok mennyisége Nagy-Britannia és az EU kereskedelmében.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

Rekordmennyiségű lazacot exportáltak.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-08

Híres szlogenjük nyert új értelmezést az új csomagolással.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.