hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nagyon nem mindegy, hogy Nagy-Britannia mennyire rendezett körülmények között távozik az EU-ból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A brit kiskereskedők megkezdték a készletek felhalmozását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

87 %-al csökkenhet az áru mennyisége - a briteknél forgalmazott élelmiszerek 1/3-a érkezik az unióból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Három éves mélyponton az üzleti hangulat Németországban.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Németországban brutálisat ugrott az eladókeresési láz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A hazánk számára kedvező világgazdasági folyamatok, az alacsony energiaárak és kamatok korszaka véget ért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.