hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 74
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Egy német ügynökségnek jutott eszébe egy szuper gerillaakció. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Attól fél, hogy a vetítése a konkurens cég malmára fogja hajtani a vizet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

Furcsa marketingfogás a Burger Kingtől.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

Keddtől vezeti be Magyarországon a BURGER KING® a Grilled Dogs termékcsaládot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

A királyi család tiltakozik a reklámjuk ellen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Nem Budapesten indítaná el szolgáltatását a gyorsétteremlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-30

Nem talált kivetnivalót bennük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.