hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen szendvics.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Troll-marketing az orosz Burger Kingtől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Idén 3 új éttermet nyitott a BURGER KING®, és további egységeket terveznek szerte az országban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Egy német ügynökségnek jutott eszébe egy szuper gerillaakció. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.