hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 566
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A gyártó önkéntesen hívja vissza a terméket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Tizenkét gyógyszertárban, drogériában és bioboltban kapható multivitamin-készítményt vett górcső alá a TVE.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A Nébih által megvizsgált termékek azonban hemzsegnek a jelölési hibáktól.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-16

A lisztkukac-burger és selyemhernyó-snack már a "spájzban" vannak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyik határozat értelmében külön világnapja lesz a hüvelyes növényeknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

A növényvédőszer-maradékokon túl megmérték a termékek C-vitamin tartalmát is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.