hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 556
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Hatékonyságnövelő közvetlen fogyasztói elérések az almakampányban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A jelentés számos, az élelmiszer-ellátó rendszer egészségre vonatkozó cselekvési javaslatot fogalmaz meg,

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-13

A magyar fiatalok csaknem fele fogyasztott valamilyen étrend-kiegészítőt az elmúlt évben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.