hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 479
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-03

A Coca-Cola HBC Magyarország idén először vett részt a Felfedezők Napján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

Az első három hónapban ötödével esett vissza az eredmény.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

A gyártó az ital címkéjén feltüntetett összetételt változatlanul hagyja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

A spirál formájú PET palack már számos országban zajos sikert aratott.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-07

MIndketten a Zeróval, de nem együtt fotózkodnak.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-07

Amelyikben a tüntetők annak örülnek, hogy a rendőr Pepsit iszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.