hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 504
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Búcsút inthet a hagyományos műanyag palackoknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A cég 14 év után új médiaügynökséget választott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Üdítők online kommunikációjától a projektmenedzsmentig számos feladatot el kell majd látnia a társaságnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az #énjövőm program a Coca-Cola Hellenic csoport külföldi kezdeményezésének hazai változata.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.