hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 524
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Webre költözött az #énjövőm program.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Ötödik alkalommal adták át a Randstad Awardot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Új weboldal segíti a tudatos táplálkozásra törekvő tanácstalan vásárlók felvilágosítását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Március végétől a limitált Römerquelle csak vendéglátóhelyeken lesz kapható. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

„SEEN” címmel a millenial generációnak készített videósorozatot a Coca-Cola Magyarország. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

Új citromos ízt fejlesztett a Coca-Cola. A termék márciustól kapható a boltokban. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.