hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 538
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-10

Világszerte számos brand épít a nosztalgiára, pedig a régi vagy újjáéledt márkáknak is haladniuk kell a korral.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

A kiválasztottak a fotózásért normál modellgázsit kapnak majd.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Szűcs Judit a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Szintet lép a vállalat magyarországi lerakatának  kommunikációs igazgatója.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Partihangulatot csempész több budapesti villamosmegállóba a Coca-Cola.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Közel tíz év után cserélik le a McCann Ericksont.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-25

A magyar fogyasztók többségében bizalmatlanságot kelt az adalékanyagok hivatalos neve.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az egyik konkrétan a FIFA 18 videojátékon belül játszódik. A másik három humoros, furcsa, illetve motivációs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.