hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 530
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az egyik konkrétan a FIFA 18 videojátékon belül játszódik. A másik három humoros, furcsa, illetve motivációs.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ez itt a kérdés. Közös nyári promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget Kft.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Születésnapja alkalmából a Coca-Cola és a McDonald’s közös ajándékkal köszöntötte fel az ikonikus szendvicset.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Webre költözött az #énjövőm program.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.