hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 564
#1
Élelmiszer Online
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-24

Coca-Cola x Highlights of Hungary: együtt keresik a legizgalmasabb fenntartható közösséget.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az idei Super Bowl a Coca-Cola történeti városában, Atlantában lesz. A hivatalos ital a Pepsi.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-15

malaca van annak, aki olyan kólát fog ki, amiben csak pár csepp van!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.