hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 557
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-15

malaca van annak, aki olyan kólát fog ki, amiben csak pár csepp van!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

#5
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-24

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Nyílt castingon keresték és találták meg az új reklámarcokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A posztot eddig betöltő Tóth Valentin régiós megbízást kapott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.