hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 217
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Többek között a mezőgazdasági oktatás jelentőségét hangsúlyozta Fazekas Sándor Nagykátán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-07

A mérföldkőnek számító BIOEAST együttműködés továbbviteléről szóló megállapodást írták alá.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A kabinet nyolcpontos tervvel készül az uniós Közös Agrárpolitikáról folyó tárgyalásokra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A cukorrépa-termelés csak állami támogatás mellett lehet jövedelmező üzlet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.