hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online
2017-09-12

Újra a DJSI, FTSE4Good és Euronext Vigeo Eiris fenntarthatósági indexekben szerepel a Henkel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

A vállalat 2016-os Fenntarthatósági Jelentése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-30

Idén eddig hét új klímatudatos vállalást tett közzé a társaság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-16

Ezen a területen rendületlenül az elit klubban marad a társaság

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

A lehetséges 100 pontból 92-t ért el a Dow Jones fenntarthatósági indexén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-11

A Dow Jones Fenntarthatósági Index listáján.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-04-13

A cég az üdítőipar területén már második éve első helyen áll a Dow Jones Fenntarthatósági Indexén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-09-19

A cég nyolcadszor szerepel a Dow Jones indexében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-20

Ismét előkelő helyet szerzett a Henkel a Dow Jones fenntarthatósági rangsorában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Greennováció
2012-09-21

Az Unilever idén is megőrizte első helyét a Dow Jones Fenntarthatósági Indexén (Dow Jones Sustainability Index – DJSI) az élelmiszergyártók kategóriájában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.