hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Idén a sütő- és cukrászipari tevékenységet folytató vállalkozások körében fog célvizsgálatokat tartani.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Az áfacsalások csökkentése a cél.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Versenyelőnyt jelenthet - mégis csupán a cégek negyede költ a technológia fejlesztésére.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-10

Már csak pár nap van hátra a társasági adócsoport létrehozására irányuló kérelem beadására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

A júliustól érvényes változásokkal egyszerűsödtek az elektronikus archiválás szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-12-05

Európa egyik legversenyképesebb befektetési lokációja maradhat Magyarország a jövőben is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Az új rendszerben megnőhet az átfogó értékeléseket készítő tanácsadók szerepe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.