hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Újra rajzolhatja a piacokat a fordított ICO-k nyújtotta lehetőségek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Növeli kutatás-fejlesztési kiadásait a közép-európai cégek többsége.

#4
Élelmiszer Online
2018-07-03

Júliustól dr. Kozma Zoltán vezeti a Deloitte Legal Ügyvédi Iroda munkajog és compliance csoportját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Azért a kis- és közepes vállalkozások sem dőlhetnek hátra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Hangsúlyosabb szerepvállalásra készülnek. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A vállalatok jelentős része nem érzi magát kellően felkészültnek saját működése forradalmasítására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Új vezető partner irányítja a Deloitte adó- és jogi tanácsadási részlegét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

De a kis- és középvállalatokat egyelőre csak figyelmezteti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Így érdemes felkészülni rá!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.