hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online
2018-11-08

Tanulmány a hazánkban megfigyelhető globális trendekről a robotika, illetve a kognitív automatizálás területein.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Lehet, hogy az ország piaca kezd telítetté válni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-31

Létrejött az országonkénti jelentések (CBCR) cseréjéről szóló megállapodás hazánk és az USA között.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-24

Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-28

Szauer Tamás lett a Deloitte kockázatkezelési tanácsadás üzletágának új igazgatója.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-10

A cégek 42 százaléka tart elképzelhetőnek cégfelvásárlást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.