hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Felülmúlta a várakozásokat a Dreher employer branding aktivitásának sikere a DreherFeszten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A kínálatban eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.