hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-13

A szeptemberben megrendezésre kerülő sörgyárfesztivál színpadára hat együttes juthat fel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-09

Semennyit. Szeptember 9. a Magzati Alkohol-szindróma Világnapja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-29

A Dreher Amerikai Komlóst választották meg a mulatság kedvenc sörének.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-17

Sokkal több zene lesz, mint korábban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-21

A sörgyárból kihasított helyszíne is jelentősen növekedik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-06

Ez lett a címe a DreherFeszt hivatalos dalának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

2016-ban is folytatja Ésszel iszom! nevű programját a sörgyártó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.