hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A gomolygó füsttel és kísérteties hangokkal kísért gyárlátogatásra éjszaka fog sort keríteni a vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Felülmúlta a várakozásokat a Dreher employer branding aktivitásának sikere a DreherFeszten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A kínálatban eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A legtehetségesebb feltörekvő zenekart keresik a Lángoló Gitárok és a fesztivál közös versenyén.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-13

A szeptemberben megrendezésre kerülő sörgyárfesztivál színpadára hat együttes juthat fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-09

Semennyit. Szeptember 9. a Magzati Alkohol-szindróma Világnapja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-29

A Dreher Amerikai Komlóst választották meg a mulatság kedvenc sörének.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.