hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A megengedett határérték több mint háromszorosát tartalmazza a termék.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Az élelmiszeradalékok kritikus érték feletti fogyasztása jelentős egészségügyi kockázatot jelenthet.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-07

A megengedett határérték tízszeresét mutatták ki a rák kockázatát eséllyel növelő anyagnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Széleskörű elterjedtsége miatt nem árt megvizsgálni, hogy az anyag mennyire mérgező.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

A legfelső biztonságos szint feletti cinktartalma miatt volt szükség a lépésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság éppen erre a célra indította el a MUST-B nevű projektet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság vizsgálatai megnyugtató eredménnyel zárultak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

Minek packázni a sorssal?

#9
Élelmiszer Online
2017-05-08

A minőségügyi területen vitathatatlanul a legnagyobb változást a minőségbiztosítási, majd minőségirányítási rendszerek bevezetése jelentette. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Különösen a brokkoli.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.