hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 87
#1
Élelmiszer Online
2018-11-22

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A polikarbonát műanyagok gyártásához használt BPA a világ egyik legnagyobb mennyiségben előállított vegyülete.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Ismeretterjesztő rajzfilm világosítja fel a sertéstenyésztőket, hogy miként fékezhetik meg a kór térhódítását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Módosult az élelmiszerekkel rendeltetésszerűen érintkezésbe kerülő plasztikról szóló rendelet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Első helyen végzett a Nébih az európai hatóságok rangsorában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Átláthatóbbak lesznek az élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos kutatások.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.