hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Egyre komolyabb elvárás, hogy az egyes élelmiszereket ellássák egészségre vonatkozó állításokkal is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A megengedett határérték több mint háromszorosát tartalmazza a termék.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Az élelmiszeradalékok kritikus érték feletti fogyasztása jelentős egészségügyi kockázatot jelenthet.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-07

A megengedett határérték tízszeresét mutatták ki a rák kockázatát eséllyel növelő anyagnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Széleskörű elterjedtsége miatt nem árt megvizsgálni, hogy az anyag mennyire mérgező.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

A legfelső biztonságos szint feletti cinktartalma miatt volt szükség a lépésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság éppen erre a célra indította el a MUST-B nevű projektet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság vizsgálatai megnyugtató eredménnyel zárultak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

Minek packázni a sorssal?

#10
Élelmiszer Online
2017-05-08

A minőségügyi területen vitathatatlanul a legnagyobb változást a minőségbiztosítási, majd minőségirányítási rendszerek bevezetése jelentette. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.