hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Módosult az élelmiszerekkel rendeltetésszerűen érintkezésbe kerülő plasztikról szóló rendelet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Első helyen végzett a Nébih az európai hatóságok rangsorában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Átláthatóbbak lesznek az élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos kutatások.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

700  darab, a jogszabályi előírásoknak  nem megfelelő terméket azonosított a hatóság..

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Létezik indítvány, amely szerint az összes neonikotinoid-hatóanyag felhasználását be kellene szüntetni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy tűnik, az 3-MCPD-nek a férfi szaporodási rendszerre gyakorolt lehetséges hatása más, mint eddig hitték.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Az unióban 2016-ban már szaporodtak a megbetegedések.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Egyre komolyabb elvárás, hogy az egyes élelmiszereket ellássák egészségre vonatkozó állításokkal is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.