hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 91
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Az EB és a tagállamok nem rendelkeznek kellő kapacitással a rendszer működésének maradéktalan biztosításához.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A foszfortartalmú adalékanyagok növekvő mennyiségben történő használata károsíthatja az egészséget.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-22

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A polikarbonát műanyagok gyártásához használt BPA a világ egyik legnagyobb mennyiségben előállított vegyülete.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Ismeretterjesztő rajzfilm világosítja fel a sertéstenyésztőket, hogy miként fékezhetik meg a kór térhódítását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.