hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-24

Tizedszer adták át az EKI Tudományos Díját Kölnben azoknak, akik hozzájárultak a kiskereskedelem fejlődéséhez. Bemutatunk két nyertest.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-03-01

Kereskedelmi marketing 2018-ig.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-02

Részben megújul az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet felsővezetése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-03-04

2013. március 4-8. között Budapesten ülésezik a FAO/WHO Codex Alimentarius Analitikai és Mintavételi Módszerekkel foglalkozó Codex Szakbizottsága.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.