hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2257
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

"Magyarország fontos részévé válik a papírgyártási láncnak."

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Így termelhető bab, borsó, lencse a fenntarthatóság alapelveinek figyelembe vételével.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az Oroszország elleni szankcióknak szavaztak meg plusz fél évet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A második negyedévben 238,9 millió munkavállaló dolgozott az EU-ban, ami történelmi rekord.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Egyebek mellett a nem autóipari termékeket érintő szubvenciók eltörléséről szólnak az egyeztetések.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.