hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Novemberben ingyenes családi egészségnapot tartanak a budapesti Millenáris Parkban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Idén a Komáromi kisleány és a Három kívánság érdemelte ki a megtisztelő címet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Nem igaz, hogy nincs egyszerre finom és egészséges édesség!

#7
Élelmiszer Online
2017-08-11

Csak így lehetett megállapítani, hogy tényleg cukormentes-e a torta.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

Ez a körülmény egyebek mellett a vállalat termékkínálatában is lecsapódik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-22

A tökmagos Őrség Zöld Aranya és a cukormentes Áfonya hercegnő torták receptjeire most fény derült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.