hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 494
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Új fejlesztés az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

2018 utolsó hat hetében csak úgy kapkodtak a Deluxe termékek után.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Már csak pár nap van hátra a társasági adócsoport létrehozására irányuló kérelem beadására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Németországban brutálisat ugrott az eladókeresési láz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

A csokoládéból készült kunyhóról már írtunk, de ez most más.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.