hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#4
Élelmiszer Online
2016-05-26

Hat hónap, számos elismerés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

A grandiózus tavaszi esemény névadó szponzora immár negyedik éve az eisberg Hungary Kft. (x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-12

Ifj. Chikán Attila az ING Bank vezérigazgatóját váltja a poszton.

#7
Élelmiszer Online
2015-12-11

Az eisberg Wok mixet nem csak a saláták szerelmeseinek ajánljuk. (x)

#8
Élelmiszer Online
2015-11-24

November 14-én, a Diabétesz világnapján számos rendezvényen jelen volt az eisberg. (x)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-21

A számos hazai nagyvállalatot tömörítő BCSDH elnöke üzleti ebéden mutatta be a program új fejezetét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-30

Szaklapunk 2015. október 29-én a Benczúr Hotelben rendezte meg idei utolsó konferenciáját, az Élelmiszer Akadémiát. A nagy sikerű, teltházas rendezvény az innovációk szerepét igyekezett körbejárni, különös tekintettel annak a piaci sikerre való hatására, lehetőségeire, illetve a fogyasztók újdonságokra történő reagálására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.